Lite tuffare ( A 248)

 
A 248  Ett lite tuffare armband i läderband  
 
Pris: 165:-

Kommentarer
Sofi

Hej! Jag undrar om detta armband finns kvar att köpa? A 248

Och om den gör det, hur går betalningen till?

Mvh sofi

Svar: Hej Sofi ! Förlåt att jag inte svarat förrän nu. Jag har stått på marknader i helgen och har haft fullt upp. Ja armbandet A 248 finns kvar. Om du vill köpa det så sätter du in pengar på mitt konto, så skickar jag dej armbandet så fort jag ser pengarna på kontot. Om du inte bor i närheten av Bålsta förstås (då får vi bestämma träff.) När du bestämt dej skicka mej ett meddelande så får du kontonumret. Om du inte vill ha det så får du gärna meddela det också så jag vet att jag kan lägga ut det till försäljning igen ( jag ska på marknad igen på lördag). Ha en skön kväll, så hoppas jag att vi hörs:
gunillassmycken.blogg.se

2012-08-31 @ 13:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback